16380 minuter

Om ca 272 timmar eller för att vara precis 16380 minuter lämnar vi våra föräldrar för att sätta oss på tåget till Kastrup. Med andra ord påbörjar vi då resan som vi så länge väntat på.

Nu känner jag att saker och ting börjar ordna upp sig och jag börjar bli redo för USA. Bara en dag kvar på jobbet, har varit och storhandlat på apoteket (tack vare kära tisdagsgänget:)), pengarna verkar ha kommit på plats, fixat och donat med papper hit och dit. Det enda som saknas är ett tillstånd för att komma in i landet. Vi måste göra vår "ansökan" först men förhoppningsvis ska det inte bli några större problem.

Under tiden jag skrivit detta har vi ju kommit ännu närmre. Nu endast 16374 minuter kvar. Wohooo! See you soon America!

// Erlandsson


Kommentarer
Postat av: Erica

Harry, har du tänkt på att "erica" finns i america? Det är ett tecken. Jag vet det.

2009-08-31 @ 21:56:20
Postat av: Sussie

Efter att ha läst din kommentar 4 gånger förstår jag vad du menar. Wow, vad betyder det? Att du kommer träffa en amERICAn cowboy och bosätta dig i väst tro?

2009-09-01 @ 16:40:40
Postat av: Ewa

Bruds! Please, please, ta en bild utanför Miami Ink. Jag kan buda på den bilden!

2009-09-04 @ 09:32:00
Postat av: Ewa

Jag har hittat ett annat tecken från låten Oh! Susanne (a). Låten är skriven 1848 av Stephen Foster och har kommit att associeras med guldruschen i Kalifornien. Susanne = Oh! Susanna = Visa = Guldrusch = Kalifornien = USA. HALLÅ ELLER!

2009-09-04 @ 09:36:30
Postat av: Sussie

Menar du att vi ska hitta guld i USA Ewa? När vi gräver guld i USA - en av mina gamla favoriter.. önnu ett tecken?

2009-09-06 @ 18:13:37
Postat av: Erica

Lätt ett tecken, det är nämligen en av minna favvisar också!

2009-09-07 @ 10:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0