den bästa hösten i mitt liv

För ungefär två år sedan var jag och hälsade på min goda vän Erica i Skåne för första gången. Jag hade då ingen aning om att vi skulle bli så bra och nära vänner som vi är idag. När vi sedan återförenades på campus efter sommaren kom frågan om jag ville flytta in hos Erica på Stallvägen. Vi började direkt spåna på fester och hur mysigt samboliv vi skulle ha. Vad vi också smått, mycket smått började fundera på var om vi inte skulle köra en roadtrip genom Amerikat.

Efter mycket om och men blev det klart - jag flyttade ner till Erica och sambolivet kunde börja. Vi fortsatte drömma om USA. Men egentligen var det nog ingen som trodde att vi skulle fixa det, inte ens vi själva (men speciellt inte våra kära mammor). Drömmen hade bara börjat. Vi skulle klara det, envisa som vi är så började vi spara, spara och spara lite till.

Och nu är det exakt tio veckor kvar till resan börjar (för min del iaf eftersom jag ska ta mig till skåne en dag innan avresedatumet 11 september)! 10 veckor.. 10 veckor!! Som kommer rusa iväg eftersom det är sommar... Men oj vad vi längtar. Sitter med Maasen i luren och planerar för tillfället baseball i LA och konsert i LV!

Hösten är egentligen inte min favoritårstid. Men detta år ska jag göra mitt livs resa så de kommer bli den bästa hösten i mitt liv och oj vad jag längtar!

//Harry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0