nödvändig shopping?

Var tar tiden vägen egentligen? Bara n i o dagar kvar och den där resefebern gör sig faktiskt påmind lite då och då. Idag gjorde jag stan och införskaffade mer stuff som ska med på resan. Kommer packa med alldeles för mycket, precis som vanligt. Dagens inköp var dock måsten. Nya träningsbyxor - eftersom jag inte vill ha mina gamla (mycket viktigt), ny mascara (orsaken känns rätt given) och en ny parfym (även här känns orsaken ganska så given...). Imorgon ska jag införskaffa mer. Egentligen är det ju totalt idiotiskt att handla nya kläder innan man ska åka till USA eftersom man antagligen kan handla så mycket roligare saker där borta, men jag antar att brudar är brudar...

Förresten måste vi ändra på vårt beteende, Harry. Fortsätter vi såhär kommer vi få betala för två platser på vägen hem i december. Och det vill vi ju inte.

//Maas

 


Kommentarer
Postat av: Emma

va heter snubben i mitten ?;P haha

2009-09-04 @ 12:10:42
URL: http://dreamiing.blogg.se/
Postat av: Erica

Men Emma, det borde väl du veta? =)

2009-09-04 @ 15:37:45
Postat av: Challan

Vilken dag åker ni? Jag kommer hem onsdag och ska passa Frida hela torsdagen. Ska vi ha barndejt? Kanske en runda till busfabriken så barnen kan leka (och självklart Ebba och Frida oxå...)

Puss

2009-09-06 @ 20:16:04
Postat av: Toby

Tjena! Du förslag till bok som du kan läsa är "men inte om det gäller din dotter" skriven av Jan Guiliou:)Bra pocket bok. Ja ska följa er! puss

2009-09-07 @ 11:20:42
Postat av: Erica

Tack för tipset Toby! Har dock redan införskaffat 6 pocketböcker så jag tror vi får vänta med den tills vi kommer hem... Håll ställningarna på campus för oss!

2009-09-09 @ 17:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0