why lie, i need a beer


Hittade den coolaste och mest troligt också den ärligaste tiggaren nere vid Fisherman´s Warf igår. Givetvis var jag bara tvungen att ge en dollar och slå mig ner för en armkrok. (Hans polare var också en riktig höjdare)

Hundra meter längre bort när vi står och vänta på "grön gubbe" med en massa annat folk, börjar jag sniffa i luften och därefter utspelar följande dialog:  

Jag: "Vem är det som luktar?"
Sussie: "Vad?"
Jag: "Vem luktar uteliggare?"
Sussie: "Va?!"
Jag (luktar på mig själv): "Nää, det är fanimej jag!"

Men det var han lätt värd!

//Maas



 


Kommentarer
Postat av: BP

hahahaha luktmaas.... men fotot blev iaf riktigt bra =)

puss

2009-09-15 @ 22:16:28
Postat av: Lill-erland

svininfluensan Erica!! ;)

Keep up det good work med uppdateringarna här! ta hand om er. Puss!

2009-09-15 @ 23:19:35
Postat av: Ingela

Åh älskade vänner! Ni har precis gjort så jag skrattade högt och länge trots en riktigt jobbig dag på jobbet. Tack! Kör nu försiktigt och fortsätt att roa!

2009-09-16 @ 19:51:21
Postat av: Harry & Maas

Shit svininfluensan tänkte vi inte på. Men det verkar vara lugnt. Inga symptom ännu.



Bra Ing, vi ska försöka förgylla dina dagar på jobbet så gott det går.

2009-09-17 @ 18:33:22
Postat av: gunsan

hahahaahah sköönaste liraren ever..oder=)

2009-09-17 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0