halloweenpartaj

Som ni har förstått har vi laddat och laddat inför Halloween. Vi valde vårt hostel med stor omsorg för att kunna ha många festliga personer i vår närhet denna speciella afton. Framme i Boston märkte vi ganska snabbt att hostellet inte var något Banana Bungalow då de enda människorna vi sett fram till lördagen endast var två 70+are. Vi hade skämtat om detta tidigare i veckan, om hur det skulle kännas att gå ut i våra dräkter, nerför alla trappor i hostellet och ut på gatan helt ensamma utan att känna en enda kotte. Våra farhågor besannades men oj som vi skrattade åt den tragiska situationen. Kvällen började med förfest på rummet. Strawberry daiquiri på flaska och egenhändig blandad shot i petflaska gjorde susen för de två närvarande.

Eftersom vi var minst sagt varma i våra outfits var dörren till vårt rum öppen. När vi senare på kvällen hörde folk komma uppför trappan blev vi överlyckliga. Det visade sig dock vara ett gäng 16-åriga colombianer som vi försökte bjuda på strawberry daiquiri utan att lyckas. De skulle nämligen vara med på en vetenskapstävling för ungdomar under söndagen. Så efter en kvar var vi åter själva på rummet.

Till slut tröttnade vi på endast varandras sällskap och begav oss ut på gatan. I detta tillstånd tyckte vi inte alls det var besvärande att vara ensamma utan vi kände oss till och med lite snygga då folk utropade våra karaktärers namn tillsammans med en och annan busvissling. Framme på utestället gjorde vi, som vanligt, succé.

Vid klockan 2 traskade vi ut med varsin ölkorv i handen. I en vägkorsning hittar Erica valskyltar nerstuckna i en rabatt. Givetvis ser hon det roliga i att ställa sig med en av dessa intill vägen där hon sedan går och spatserar fram och tillbaka med skylten "Vote for Jim Knight" i högsta hugg. Sussie uppmuntrar detta med glada hejarop.

Här kommer en liten filmsnutt av den konsert vi hade på den "stora" förfesten (filmen är lite extra tillägnad lilla Alma).


Förstår ni varför vi har skrattat hysteriskt åt bara tanken att vi ska klä ut oss till Tinky-Winky och LaLa?

//Erlandsson & Maas


Kommentarer
Postat av: oscarsson

hysteriskt rolig, snälla köp en sådan dress till mig också!

2009-11-02 @ 07:57:25
Postat av: Challan

Herre jisses, detta måste jag visa för Frida. Dock är Po hennes favorit, men hon kommer nog gilla er oxå! Vart är den röda handväskan??



Sjukt kul iallafall!!!

2009-11-02 @ 09:12:19
Postat av: Jennan

TinkyWinky (Almas favoritnalle) har fått en helt ny innebörd för mig nu!! Snälla, ta med dräkten hem!

2009-11-02 @ 09:25:22
Postat av: Carina

Oh, herregud! Tar en paus i städandet av Kastanjen och hittar det här, det var det roligaste jag har sett idag! Iofs så har min dag bara bestått av städning, tvätt och en kopp kaffe i skolans lärarrum, men det här kommer jag fnittra åt resten av dagen! Kram! Och Sussie, jag önskar att du var här, det saknas vikarie tills i kväll..

2009-11-02 @ 11:55:34
Postat av: anni

helt jävla underbart =)

2009-11-02 @ 13:21:56
URL: http://annibond.blogg.se/
Postat av: BP

Ni är för jävla roliga brudar. Jag garvade så jag fick gå o pinka efter filmen. Ni är hur söta som helst och jag förstår att ni garvat en hel del själva =)



Mer sånt här!

Puss

2009-11-02 @ 13:22:17
Postat av: Anna

Ni är ju störtsköna! Hade gett vad som hellst för att se er och framför allt för en sådan dräkt.

Dock är Dippsy min favorit. Det ser ut som ni har det hur kul som hellst iallafall.

Ha det och ta hand om er!!!

Kramar Anna Hedberg

2009-11-02 @ 16:39:43
Postat av: Lilla pip även döpt Emma

Oj.. JAg kommer nog nästan att sakna er ännu mer när ni befinner er på svensk mark igen. Då kanske jag inte får se alla galenskaper :) Ni är fantastiska. Längar efter en helhelg med er & de andra underbara tjejerna. Nu ska jag köra & träna (jag går säkert upp mer i vikt än ni - det är farligt att bo hemma!) Puss

2009-11-02 @ 17:12:38
Postat av: Virre

Helt sjukt bra dräkter!!! Jag hade gett vad som helst för att vara med den kvällen (Nu när Tinky-winky var upptagen så hade jag väl fått ta den desto manligare Dipsy ;-) Spara kostymerna tills ni kommer hem så kör vi en repris. Kram kram

2009-11-02 @ 19:04:17
Postat av: osse

hahahahaha ni är fan inte kloka! kör på så här tjejer vi behöver glädjen här i växjö när det bara blåser och regnar! puss på er

2009-11-02 @ 19:19:47
Postat av: Sofia

hahaha.. det är det enda jag kan säga :)

2009-11-02 @ 19:25:43
Postat av: Anonym

SLUTA JAG KISSAR PÅ MIG=)) ni e så sjuka=))) ahahaha tack för att ni gör min sjukvistelse lättare..

2009-11-03 @ 18:21:46
Postat av: gun

det inlägget innan va jag..har feber så jag glömde skirva att det va från maj...

2009-11-03 @ 18:22:55
Postat av: ingela

Det ena inlägget blir bara sjukare än det andra and I löv it! Har ni käkat på Macaroni grill ännu? Jag går andra dagen på Cambridge nu och i natt drömde jag att jag åt på Macaroni och det var underbart!

Puss på er

2009-11-03 @ 22:55:26
Postat av: Lill-erland

hahahaha... Vi skrattar ihjäl oss! /Sofie, Jenny fransson, anna klette.

2009-12-01 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0