grand canyon

I måndags var vi och hälsade på Grand Canyon. Det var en vacker herre må ni tro.


Maasan kollar djupet…


… det var djuuuuuupt!


Amerikanarna som gick förbi uppskattade inte skämtet…


… inte detta heller.


And here we go again. Turister!


Fin i kanten.


Icke lika fin i kanten


Det är varmt hos Grand. Observera att det varken är Erlandssons eller Maas bak.


En molnig, men ooo så vacker, solnedgång over Grand Canyon.


Bye Bye Grand Canyon. Nice to have met you!

//Erlandsson & Maas

 


Kommentarer
Postat av: pip

Åhh det ser fantastiskt ut.. Förstår att de inte uppskattar era skämt haha. Hur går det med bilkörandet egentligen? Inga dödskurvor hoppas jag? JAG VILL ME RESA! & jag är inte alls avundsjuk för nu sdka jag jobba o det är superduper kul. Pusspuss

2009-10-15 @ 08:33:13
Postat av: BP

Ok att det är varmt, men om man nu kanske vet det och samtidigt vet att man lider av rövsvett (i mängder) så kanske man ska välja en annan färg på byxor. Eller börja använda absolut torr!!!! För bilden är ju inte fräsch!

Annars ser det riktigt fint och mysigt ut! Jag gillar solnedgången.

Pusskram

2009-10-15 @ 08:51:31
Postat av: anni

underbart =) och jävligt konstigt att inte amerikanerna uppskattar era skämt, jag gör det i alla fall =)

2009-10-15 @ 09:41:44
URL: http://annibond.blogg.se/
Postat av: Mamma Maas

Galningar, utmana inte ödet för mycket.

En orolig mor. Det måste varit fantastiskt att

se och ett minne för livet.

Puss puss

2009-10-15 @ 10:11:18
Postat av: Carina

Det ser jättefint ut, men eftersom jag blir rädd bara jag kliver upp på en stol så är jag glad att jag inte var med. Sussie, i helgen tyckte W att du skulle komma hem och jobba lite grann, jag var visst inte så populär just då. Hur som helst, fortsätt att ha det underbart och fortsätt att skriva vi följer er med spänning! Kram!

2009-10-15 @ 12:02:12
Postat av: K-sson

Åh så fint! Men jag får svindel ända här ifrån och skämtet, ja......det där var väl aningen onödigt!!?! :-)

2009-10-15 @ 12:15:35
Postat av: Toby

haha alltid lika omogna:) men det är kul o se på era bilder:) Vart bär de av nu då? Kram

2009-10-15 @ 13:49:44
Postat av: gun

åååååhhh så vackert.. vilka dantastiska vyer...nästan så att grabben me rövsvett borde va bannlyst på vandringsturer:)... E på väg mot topen,,men ni ska bara veta så mkt jag har på jobbet...för att inte underlätta mitt liv har management desutom förbjudet blogg o facebook sidor,,jag menar vaa fan!! poss poss

2009-10-15 @ 16:03:50
Postat av: Challan

Icis, du ger mig hjärtattack. Självklart skrattade jag åt bilderna, men du behöver ju inte utmana ödet SÅ mycket!



Jag vet inte vem den där BP är, men att föreslå absolut torr för väldigt känsliga ställen tyckte jag var roligt. =) Kan ni tänka er känslan? Auuuchh!

2009-10-15 @ 16:39:14
Postat av: Nyberg

Svider lite extra i avis-tarmen när man ser detta! ;) Och vad gör man inte för att få lite bra och roliga bilder när man turistar...då får lokalbefolkningen tycka vad de vill! De är säkert bara avis för att de själva inte vågar leva ut lite! ;)

Nu är det snart torsdagsklubbendags här hemma i Sverige! :)

Kram kram

2009-10-15 @ 18:28:00
Postat av: Sofia

underbara bilder! är bara lite avis på er,jag har rätt så kul också eftersom jag städar å tvättar just nu. hmm.. tog en paus och hamnade hos er. ni ser ut att ha det fantastiskt! ta hand om er! pusssss

2009-10-15 @ 18:57:59
Postat av: Åsa

Blir såååå avundsjuk. Skulle ge mycket för att återse Grand Canyon. Lite funderingar på mannen vars rumpa ni fotograferat.... Glömt att gå på toaletten eller grym rövsvett???? Jag bara undrar jag!

2009-10-15 @ 23:38:00
Postat av: Erlandsson & Maas

Vi tyckte också att de verkade lite väl känsliga när det kom till att skämta om fall i Grand Canyon. Lite höjder har väl ingen dött av?



Håller fullständigt med om att man borde ha annan färg på byxorna om man sitter inne med denna rövsvett. Tyvärr gav vi honom aldrig tipset om absolut torr.



Puss på er!

2009-10-16 @ 05:40:48
Postat av: Erlandsson & Maas

Vi tyckte också att de verkade lite väl känsliga när det kom till att skämta om fall i Grand Canyon. Lite höjder har väl ingen dött av?



Håller fullständigt med om att man borde ha annan färg på byxorna om man sitter inne med denna rövsvett. Tyvärr gav vi honom aldrig tipset om absolut torr.



Puss på er!

2009-10-16 @ 05:41:18
Postat av: Oscarsson inte oet det är sååååååååå 97

Tvi vale det måste vara ett av de bästa orden. Jag tycker det är underbart att se att ni upplever USA på "alla" plan. haha

2009-10-16 @ 09:38:28
Postat av: Kastanjen

Vilka härliga bilder om man bortser från bilden med rövsvett. Fy f.. va äckligt. Skämtet gillade jag inte beroende på att jag är fruktansvärt höjdrädd och förmodligen hade kissat på mig om jag varit där.

Är mycket nyfiken på att höra detaljer från Las Vegas och allt annat kul & bus ni gjort :-)

Detta är min jobba helg och jag sitter och smygsurfar lite. Jobbar med Ulla och Heivor som säkert hälsar till dig likaså alla andra kastanjare och barnen.

Många kramar till er från Anna

2009-10-16 @ 15:44:34
Postat av: Fader Jäger och Piccolo

Hej

Eftersom vi var lite oroliga för att bli svettiga i GC så tog vi ett litet flygplan över GC, det var en fantastiska vyer.

Kramar från oss!

2009-10-17 @ 15:31:46
Postat av: Märtha

Får väl erkänna att jag är en av de 75 "hemliga" läsarna! Jag var ju i USA för några år sedan och det är väldigt kul att titta på bilderna och se vad ni gör, då jag besökte i stort sett samma platser :). När jag var i vegas var det toppenväder med linne och kjol, tog en dagsutfykt till Grand Canyon men kan ju inte direkt säga att det jag fick se samma som er, när vi inte var alls långt därifrån börjar det typ snöa och det är hur dimmigt som helst. Ser ingenting mer än moln. Vi har dock tur och det spricker upp lite grann så istället blev det en häftig bild av det med mest molntäckt grand Canyon! Tillbaka i Vegas var det sommar igen. Rock´n roll girls!

2009-10-19 @ 19:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0