to do

Det rullar på ganska så fort nu. Har tre sjuka veckor på jobbet framför mig och därefter är det inte ens en månad kvar. Herregud. Det är mycket som ska hinnas med innan dess. Här kommer min att-göra-lista:

bli brunett igen
fixa nytt pass
fixa internationellt körkort
köpa minneskort
köpa extern hårddisk eller något annat som man kan föra över bilderna på
fixa extra reseförsäkring
hitta bikini (!)
besöka läkaren för nya p-piller
besöka läkaren för allergitest
se till så att mobilen funkar som den ska ( =uppdatera mjukvara, hur fan gör man det!?)
flyttstäda lägenheten i växjö
inhandla kläder
boka alcatraz
boka cher
köpa ny kalender
hitta en bra dodgers-pub någonstans i LA (någon som vet?)
hitta två bra pocketböcker

Ja, det finns säkert en jäkla massa mer punkter, men kommer inte på fler just nu. Listan blir ständigt längre och längre... Men så längre det har med U S A att göra så gillar jag det.  Mycket.

//Maas


Kommentarer
Postat av: Ingela

http://www.e24.se/lifestyle/resor/artikel_1461581.e24 kolla in länken! Usas bästa städer att hitta rika singlar! nu har ni resan planerad =)

2009-07-22 @ 20:45:39
Postat av: Harry

Ingela det är ju klockrent! Ska genast skriva ut den sidan och så får vi helt enkelt planera efter den ;)



Och en att-göra-lista finns även i mina ägor, självklart. Fast det är ungefär liknande som din Maas, det närmar sig!

2009-07-23 @ 16:07:04
Postat av: pip

Det låter ju sjukt bra! Ni kanske kan ragga upp en extra & ta hem till mig :) Vore en bra julklapp ;)

2009-07-23 @ 23:01:13
Postat av: Erica

Sedan när har vi börjat ge varandra julklappar... =)

2009-07-23 @ 23:44:54
Postat av: Kalle

Det där med mjukvara skrev jag om på bloggen för några månader sen. Hur fan uppdaterar man sin jävla mjukvara??!! VARFÖR MÅSTE MAN DET??!!

2009-08-13 @ 09:54:56
Postat av: Challan

Och nu inser jag att alla mina kommentarer står som "Kalle"...

2009-08-13 @ 09:55:27
Postat av: Anonym

besöka dina underbara snygga fina bästa icke stökiga elever på bikupan, 8c/9c, check :)

2009-08-27 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0