ska det vara så svårt?

Tänka sig att det ska behövas ett inlägg som föregående för att ni ska ge er tillkänna. Lika kul som ni tycker det är att få ett nytt inlägg tycker vi det är med kommentarer. Det känns dock fantastiskt kul att veta att ni är så många och att det är så många oväntade läsare som följer oss. We love it!


Challan
: Jag vet att du alltid är med mig och att du som vanligt har massor att göra.

Ewa
: Precis som jag skrev på facebook så har du en given andraplats i kommentarstafetten. Helt klart först på östkusten!


BP
: Du gör vår dag varje dag med dina kommentarer! Och jag vet, hemtentan suger. Lycka till!

Rebecca: Gattis till den roligaste kommentaren ever. Hoppbilder är på g (vi väntar bara på det rätta tillfället).

Kastanjen: Anna du får hälsa alla på jobbet, både personalen och barnen! Pappa var och hälsade på oss i Vegas (men vi minns det knappt:)).


Anni
: Härligt att du är med oss. Håll ställningarna på campus!

Vickan: Oj vad vi inte är avundsjuka på dig just nu. Vi gör vårt när vi kommer hem. Lycka till!

Maria: Jättekul att du läser bloggen! Men du får sluta med smygläsningen och kommentera :)

Sofia: Bättre sent än aldrig! Oj, nu har mamma det livat hemma nu när Daddy är borta – precis som det ska va!


Rikard
: Vegas var grymt! Tyvärr är vi ett sånt perfekt team i bilen (förare och gps-läsare) så vi lär inte hamna fel.

Hansen: Myglare. På jobbet så jobbar man! Nu är det lugna månaden så det börjar ordna upp sig men det lär väl bli några fler bakisdagar om vi känner oss själva rätt.


Bikupan
: Trevligt att vi har läsare från Bikupan men det skulle vara ännu trevligare om vi visste vem det var. Jag lägger min röst på dig Andreas. Har jag rätt?


Alexander
: Läsare ända upp i Skövde alltså, härligt! Hoppas allt är bra med er!

K-sson: Oskarshamnare kan kommentera och maila, inte illa! De där sekterna har vi redan varit ute för. Mötte en mormonfamilj med en man och tre fruar när vi var och åt innan. Hello!

Kicki: Vi längar kanske inte riktigt lika mycket som du... Och stämmer inte infon över telefon med blogginläggen är det bara för att skona dig!

Lina: Härligt att du är med oss! Men vi har kommit fram till att i USA är fakiskt ytterst få onda. Mycket trevligt folk, men jag ska komma ihåg dina varningsord. Lovar.

Åsa: Ligg nu inte på latsidan längre utan fortsätt att förgyll vår vardag!

Gunsan: Lilla, lilla vän. Oh nä. Eftersom vi har en mycket tillförlitlig statistik på vem och vilka som kommenterar har vi full koll på att du har lååång väg kvar till toppen. Jobba på! :) Vi älskar dig ändå. 

Oet: Skönt att höra att även Torp/Österrike är med oss!

Tack alla underbara läsare för alla fina kommentarer! 20 stycken - keep up the good work.

Puss på er alla!

//Erlandsson & Maas


Kommentarer
Postat av: Jennan

Givetvis är jag också ett stort fan av er blogg och läser den varje dag på jobbet (på språng mellan två lektioner). Har sjukt mycket att göra just nu (vi har sålt ena bilen, har möte med banken, Alma är krasslig och det är ett evigt pusslande med hennes tider, vi bokar resor kors och tvärs, omdömen ska vara inlämnade på jobbet och det för med sig ganska mycket jobb då ungefär hälften av eleverna ska kopletteras med betygsvarningar och åtgärdsprogram, det ligger massor med prov inplanerade samtidigt som kollegorna en efter en blir sjuka och man måste hoppa in och vikariera på sina "hålor"... och jag tror inte jag behöver fortsätta för jag tror att ni har fattat läget!!

Detta är naturligtvis ingen ursäkt för att inte kommentera, men gör man inte det då man just läst inlägget så har det en förmåga att inte bli av!

Ni verkar ha det fantastiskt bra... och jag hade mer än gärna bytat plats med er! Det börjar suga ordentligt i Tette-tarmen så jag hoppas att tiden går snabbt fram till december! Det är tomt utan dig, du fattas mig!! Ha det helt fantastiskt, och ta hand om varandra!



Många kramar

en stressad och trött Jennan

2009-10-14 @ 20:38:02
Postat av: Jennan

Givetvis är jag också ett stort fan av er blogg och läser den varje dag på jobbet (på språng mellan två lektioner). Har sjukt mycket att göra just nu (vi har sålt ena bilen, har möte med banken, Alma är krasslig och det är ett evigt pusslande med hennes tider, vi bokar resor kors och tvärs, omdömen ska vara inlämnade på jobbet och det för med sig ganska mycket jobb då ungefär hälften av eleverna ska kopletteras med betygsvarningar och åtgärdsprogram, det ligger massor med prov inplanerade samtidigt som kollegorna en efter en blir sjuka och man måste hoppa in och vikariera på sina "hålor"... och jag tror inte jag behöver fortsätta för jag tror att ni har fattat läget!!

Detta är naturligtvis ingen ursäkt för att inte kommentera, men gör man inte det då man just läst inlägget så har det en förmåga att inte bli av!

Ni verkar ha det fantastiskt bra... och jag hade mer än gärna bytat plats med er! Det börjar suga ordentligt i Tette-tarmen så jag hoppas att tiden går snabbt fram till december! Det är tomt utan dig, du fattas mig!! Ha det helt fantastiskt, och ta hand om varandra!



Många kramar

en stressad och trött Jennan

2009-10-14 @ 20:40:12
Postat av: ingela

verkar vara en del myglare här som läser bloggen på jobbet. Tyvärr kan jag inte det på jobbet för blogg.se är spärrat på skolans datorer. Men jag kollar in er blogg maniskt varje dag! Puss på er!

2009-10-14 @ 21:00:41
Postat av: Nyberg

Aj aj aj...förstår inte hur det kunde hända men ber så mkt om ursäkt!!! Vet ju själv hur kul det är att läsa kommentarer och hur många gånger jag tjatat på folk att de ska skriva när man är iväg...även om det så bara är ett hej! Och så visar det sig att jag själv är en lika duktig smitare! Skärpning Nyberg! Ska inte komma med några undanflykter...bara konstatera att det är dags att göra om och göra rätt! ;)

Imon är det dags för näst sista dagen på praktiken...blandade känslor men en sak jag längtar efter är att få ta sovmorgon!! förstår inte hur jag ska klara av att jobba på riktigt sen! ;)

Puss & Kram

2009-10-14 @ 22:36:53
Postat av: Anonym

Ne de är icke Andreas från bikupan faktist, gissa vidare (;

2009-10-15 @ 15:16:09
Postat av: Sussie & Erica

Jennan: Vi är inte avundsjuka på dig. Förstår att det är mycket just nu. Börjar, som sagt, få lite Jennan-abstinens jag också. Så se till att Hagbom fixar Skype åt dig så vi kan prata åtminstone. Han har säkert hörlurar och mikrofon liggandes åt dig. Pussa Alma från gudmor!



Ingela: Va tusan har du för arbetsgivare? Jäkla torrisar!



Nyberg: Kuraune, Kuraune jag vet hur det är. Man är kass själv men det är så roligt och läsa. Åh praktik och handboll i Sävsjö kan inte vara de lugnaste veckorna då! Du är värd den där sovmorgonen!



Bikupan: Snackar vi samma klass åtminstone? Isåfall går min röst till Emma F!? Har jag rätt?



Puss på er alla!



2009-10-15 @ 17:07:35
Postat av: Cissi (lill Sofia)

Superhärlig blogg tjejor!

Min anledning till att inte skriva har väl mest varit av avundsjuka, detta för att er blogg är så bra och att våran reseblogg sög! ;)

Jag kan kanske skylla på att internetuppkopplingen är bättre i usa än i asien!?



Det är superhärligt när man sitter här hemma i regntråket och se era härliga bilder och inlägg!



NJUT ordentligt vidare nu!



Speciell kram till dig Suuus från Ciiis



2009-10-15 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0