la ink

Kändismagneter som vi är lyckades vi spåra upp självaste Kat von D här i LA. Hon lanserade sina nya pafymer och givetvis passade vi på att hänga med henne. Hon var jättetrevlig men för dagen såg hon ut som en blandning mellan Cher och Marilyn Manson. Dessutom såg hon väldigt mager ut. Det där med att kamernan lägger på 10 pounds stämmer. Självklart såg vi till att även ni, kära läsare, skulle få en del av kakan.

 
"To läsarna av USA-bloggen - Kat von D"


Bundisarna


Studion under inspelning


And we did it på självaste LA ink. Sussie fick sitt stjärntecken (lejon) på höften och Erica fick äntligen citatet "ögonen visar själens styrka" samt ett egyptiskt öga på handleden. OM vi är nöjda!?

Det råkade bli så att just när vi kom in i studion för att se om det ens fanns en chans att bli tatuerade senare i veckan så hade Adam Forman en lucka då han minuten innan fått ett avhopp. Vi hade inte direkt förberett oss på att bli tatuerade direkt men vi har lovat oss själva att bli mer impulsiva...

//Erlandsson & Maas


Kommentarer
Postat av: Fader Jäger

TUR att jag inte är avis... får se om jag hittar Kat när jag kommer till LA.

Nedräkningen har börjat (8 dagar kvar)

2009-09-26 @ 20:33:48
Postat av: Ida B-P

Det är fan vad ni ska ha tur på er resa!!!! Varför är inte jag med ens en gång??? ;P

Snygga är era nya tatueringar iaf =)



Puss på er

2009-09-26 @ 21:43:52
Postat av: Kicki

Väntar på att få höra LillErlands kommentar,när hennes syster har gjort en tatuering,bli inte förvånade om hon dyker upp i Miami

Va rädda om Er nu när ni åker mot nya äventyr i USA

och hoppas att allt går lika bra

kram

Mamma Kicki

2009-09-26 @ 21:56:20
Postat av: ingela

Shit så hon såg ut. Kände knappt igen henne på bilden. Är tatueringarna riktiga? Ser inte direkt röda och svullna ut men grymt snygga. puss

2009-09-27 @ 03:13:39
Postat av: Ewa

Kat såg inte frisk ut. Tur att ni var där och muntrade upp henne. Mamma och jag är väldigt avundsjuka. Så du tatuerade dig ändå Surre, den var grym!!! Var det inte sjukt dyrt dock? Puss!!

2009-09-27 @ 10:20:26
Postat av: vickan

Snyggt!

2009-09-27 @ 10:57:08
Postat av: Lill-erland

Jag finner inga ord!! Det här kan ha varit de bästa ni har gjort i era liv mina små puddingar... Sjukt bra (OCH snyggt!) :)Men jag vet inte riktigt om det är mina syster som skriver?! Susanne + tatto = sant men jävligt otippat! Bra där!

2009-09-27 @ 11:08:59
Postat av: Jennan

WHAT??!! Fan vad häftigt!! Jag vill mä! Skitsnygga!!

2009-09-27 @ 11:10:29
Postat av: Emma

fy fan va grymt att ha blivit gaddad där ! Jäkligt avundsjuk !;P

2009-09-27 @ 12:06:50
URL: http://dreamiing.blogg.se/
Postat av: sara

Snygga ni blev, och tur som fick träffa ännu mer kändisar´....

2009-09-27 @ 13:56:25
Postat av: fru carlsson

avundsjukan lyser just nu stark i borrstorp, hon e ju min idol, fan va coolt att ni har gaddat er där i den studion, good luck resten av resan, å ta´t lungt eller nä rock on..

2009-09-27 @ 15:35:32
Postat av: fru carlsson

avundsjukan lyser just nu stark i borrstorp, hon e ju min idol, fan va coolt att ni har gaddat er där i den studion, good luck resten av resan, å ta´t lungt eller nä rock on..

2009-09-27 @ 15:35:54
Postat av: Virre

Fy fan va ni är bäst (fast det visste ni ju redan ;)

Sjukt coolt att bli tatuerad på självaste LA ink. Sussie, din "spermie" är grymt snygg ;)

(Maas, din är lika snygg så klart)

Puss o kram på er...

2009-09-27 @ 22:48:39
Postat av: oscarsson

ni är ju inte kloka haha men jag maste medge att det är snygga!

2009-09-28 @ 17:53:32
Postat av: ellen

shit vilken grej :D

2009-10-06 @ 22:22:40
URL: http://ellissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0